Wednesday, January 30, 2013

SUMPAH!aku mencintai dia



nama budak comel ni mas ayu binti ahmad.                                      kami da couple nak dekat 6 bulan.SUMPAH!aku sayang dan cintakan dia sorang ja.hmm:(walau pun aku sedar yang aku ni tak layak untuk dia.tapi aku betul betul cintakan dia.sbb tu la aku tanak kehilangan dia.aku tau dia layak dapat laki yg hensem,baik,lebih bagus drpd aku ni.aku ni bukan guna pun,selalu sakitkan hati dia,selalu buat dia marah,selalu buat dia menangis.tp aku tade niat pun nak buat macam tu.aku mengaku yang aku banyak kali menangis sbb die.aku cuba pendam apa yg aku rasa walaupun perit sbb aku tanak gaduh dan aku tanak dia menangis.seminggu dua ni hubungan kami jadi lain macam.aku takut!macam macam aku fikir.tp aku tamau luahkan sbb takut dia terluka.aku takut dia jumpa laki yg lebih bagus dan hensem drpd aku.aku selalu berdoa dkt Allah supaya dia ialah jodoh aku.aku nak perasaan dia dekat aku sama macam mana perasaan aku dekat dia.tu ja.dia la segala-galanya bagi aku.dia la satu satunya pmpuan yg slalu faham dgn aku,happykan aku,sabar dgn aku dan byk lagi la.aku sanggup lepaskan dia kalau itu yg terbaik untuk dia sbb aku nak dia happy.aku tau yg dia tak blh happy bila dengan aku.aku sedar yang aku ni tak sempurna untuk dia walaupun aku da cuba untuk jadi perfect untuk dia.aku tatau la macam mana dgn hidup aku kalau aku kehilangan dia suatu hari nt.dia ja yg slalu mewarnai hidup aku dgn kegembiraan.aku tak pernah terfikir atau nak curang dgn dia.ALLAH ja la yg tau macam mana perasaan aku dkt dia.

No comments:

Post a Comment