Wednesday, January 30, 2013

hai blog

wahhh,aku baru tau yang blog aku ni still boleh bukak.hahahaha.btw,lupakan cite lama.hehe.da lama aku tak bukak blog ni.hoi hoi,nak tau tak.hati aku da dicuri oleh seseorang.aku sayang dia sangat sangat.aku tak penah sayangkan pmpuan macam mana aku sayangkan dia.bagi aku dia la cinta pertama aku.dia ni selalu happykan aku,sabar dgn aku,faham aku,and macam macam la.walau pun aku selalu sakitkan hati die,tp die tetap cuba happykan aku.fyi,kami dah 5 bulan lebih couple.perkara biase la kalau gaduh tu.tp setakat ni kami kalau gaduh mesti kejap ja.tak pnh sampai satu hari pun.hahahaha.eh,kami ni sweet couple.cuma kami ja tau.hehe.isteri aku comel wuuu.comel tak?btw suara dia bila panggil papaaa~~~ lagi comel walau pun kadang kadang suara dia macam gangster.tp aku mmg suka pmpuan macam dia drpd pmpuan yang gedik.ops,lupa pulak.nama dia mas ayu binti ahmad.nama pun a comel da kan?sbb tu la aku tergoda dgn die.hehehe.

No comments:

Post a Comment