Wednesday, February 13, 2013

ANNIVERSARY


hmmmm,pejam celik pejam celik kami sudah 6 bulan bersama.aku sedar aku ini tidak sempurna untuk dia.aku ni serba kekurangan dari semua aspek.tapi aku cuba buat dia happy dgn lawak bodoh aku.aku tau yg aku ni bukan seorang yg pelawak.yg boleh buat dia ketawa terbahak bahak.tapi aku cuba buat dia happy.aku nak dia ketawa.tu ja.sumpah!cinta aku dekat dia bukan sekadar ucapan ataupun kata kata kosong.aku tak boleh menggambarkan banyak mana cinta dan sayang aku dekat dia.walau pun aku telah melakukan banyak kesilapan kecil mahupun kesilapan yang besar.tetapi dia tetap memaafkan aku.aku betul betul menyesal dgn apa yg aku telah lakukan kepada dia.aku tade niat pun untuk mengguris hati dia.hmm tapi aku amat gembira selama aku bersama dia.aku tamau kehilangan dia dan aku mahu dia menjadi teman istimewa hidup aku hingga nafas terakhir aku di dunia ni.aku tahu ajal,jodoh,rezeki semua di tangan yg maha berkuasa.sebab tu la aku sentiasa berdoa kepada-Nya agar jodoh aku dgn si dia.aku tatau la nak taip apa dah.tiba tiba rasa sedih pulak:(
k la.bye.assalamualaikum

No comments:

Post a Comment